Denk aan je lokale winkelier, koop in Heemskerk! Omroep Heemskerk maakt promo voor lokale ondernemers

Door de huidige coronacrisis is onze economie ongeveer compleet stilgevallen waardoor het wel heel moeilijk wordt voor ondernemers om het hoofd boven water te houden. Toch gaat één ding door: iedereen blijft boodschappen doen. En als die boodschappen dan worden gedaan bij de lokale ondernemer dan helpt dat enorm.

En laten we eerlijk zijn, winkelen bij de Heemskerkse ondernemers kun je geen straf noemen, wat het zowel kwalitatief als qua sfeer mogen we in het Heemskerkse niet klagen.

Promo
Om die gezelligheid en kwaliteit te onderstrepen en daarbij het belang van het winkelen bij de eigen Heemskerkse ondernemers heeft Omroep Heemskerk een mooie promo gemaakt. Klik hiervoor op de hoofdfoto bovenaan dit artikel.