Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel weer open

Foto: De Groene Ezel

Als alles volgens plan verloopt, opent Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel weer voorzichtig de deuren van de winkel. Vanaf 2 juni is de winkel geopend op dinsdag, donderdag en vrijdag van 12:00 uur tot 16:00 uur.

Er gelden echter wel een aantal beperkingen. Aangezien de 1,5 m. regel ook op ons van toepassing is, kunnen er maar een beperkt aantal mensen tegelijk de winkel in. Het gebruik van een winkelwagen is verplicht en kinderen kunnen nog niet worden toelaten.

Wie spullen wilt komen brengen kan dat vanaf 2 juni op maandag tussen 09:00 uur en 15:00 uur en op dinsdag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 16:00 uur. Ook hier geldt dat er wel afstand moet worden gehouden. Op zaterdag is De Groene Ezel voorlopig nog gesloten, zowel de inname als de winkel.

Aangezien het voor de chauffeurs van de kringloopwinkel niet mogelijk is in de auto de verplichte afstand tot elkaar te bewaren, worden er ook nog geen spullen opgehaald of bezorgd.