‘Slapen bij de Bakker’ het kan straks in Heemskerk

Dat je er prima kon ontbijten of lunchen, en ook voor een aangeklede kop koffie of thee prima terecht kan in het bakkers-café van  Bakker Meijer in Heemskerk is niet nieuws. Dat je er binnenkort ook kunt overnachten, dát is wél nieuw.

Jan en Tanja Meijer van de gelijknamige bakkerij aan de Gerrit van Assendelftstraat hebben het naast hen gelegen voormalige ING-pand aangekocht en gaan daar een B&B realiseren. Een Bed & Breakfast met 8 studio’s, allen voorzien van eigen keukentje, douche en toilet en (naar eigen keuze) ontbijt op de kamer of gezellig in de naastgelegen bakkerij.

Er komt sowieso een Ezelkamer

Over hoe de kamers er verder uit komen te zien laat het ondernemende duo zich nog niet helemaal uit. Wel is het duidelijk dat de kamers allemaal een eigen thema krijgen dat een link heeft met Heemskerk. Zo zal een ‘Ezelkamer’ zeker niet ontbreken.

IJmond Nieuws ging langs en praatte in het nu nog kale ING-pand met Jan en Tanja, over hun plannen.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van IJmond Nieuws.

Bakkerij Meijer met het naastgelegen voormalige ING-pand, straks de nieuwe B&B (foto: Google – streetview)