Man in nacht zaterdag op zondag gewond aangetroffen in Heemskerk

Foto: Nieuwsfoto Nikos van Kempen

HEEMSKERK – Een man is in de nacht van zaterdag op zondag gewond aangetroffen aan het Euratomplein in Heemskerk. Omstreeks 01:30 uur kwam er een melding binnen bij de ambulancedienst, ook een traumahelikopter uit Amsterdam werd opgeroepen.

De helikopter bleek uiteindelijk niet nodig. De man werd door hulpverleners uit zijn auto gehaald en met de ambulance – onder begeleiding van politie – naar het ziekenhuis gebracht.

Wat  zich precies heeft afgespeeld is vooralsnog niet duidelijk. De politie zette de omgeving af en er werd met een politiehond in de buurt gezocht naar sporen.

Later werd in de om de hoek gelegen Henegouwenlaan een auto in beslag genomen. Of deze auto met het incident op het Euratomplein te maken heeft, is eveneens onbekend.