Marjolijn van Kooten in Theater De Cirkel met ‘Ongestoord’

Foto: Richard Zandberg en Buro Rust_

HEEMSKERK – Theater De Cirkel biedt al bijna veertig jaar een podium aan cabarettalent. Ook dit seizoen komt een aantal spraakmakende (jonge) cabaretiers naar Heemskerk. Op zaterdag 9 oktober om 20.30 uur is het podium voor Marjolijn van Kooten. Na twee succesvolle voorstellingen is zij al bij een groot publiek bekend. Wie zeker wil zijn van een plaats in de zaal, doet er dus goed aan snel te reserveren.

Het psychiatrisch cabaret van Marjolijn van Kooten wordt overal met lof ontvangen. Tussen de lachbuien door voelt het publiek zich verbonden en getroost dankzij haar ontroerende liedteksten. Na het succes van ‘Geen paniek’ en ‘Ik zie de bui al hangen’ is er nu de voorstelling ‘Ongestoord’.

Wat blijft er van je over als je geen paniekaanvallen meer hebt en geen patiënt meer bent? Het gaat nu al een paar jaar zó goed met Marjolijn, dat het bijna eng wordt. Toch zit de humor zit vaak in tragiek en ellende. Dus kom maar op met die tegenslag! Met de moed der wanhoop zet Van Kooten haar hangende schouders eronder en maakt er denderende grappen over. Want humor blijkt nog altijd het beste medicijn.

Kaarten voor ‘Ongestoord’ zijn online te bestellen via www.decirkelheemskerk.nl.

• Datum: Zaterdag 9 oktober 2021
  • Aanvang: 20.30 uur
  • Toegang: € 15.00/ € 13.00
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Laurentz, Anthony Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk