Fotograaf Jacco Tuijn exposeert in kringloopwinkel De Groene Ezel

Foto: Jacco Tuijn

Vanaf 9 december zijn in Kringloopwinkel De Groene Ezel in Heemskerk de foto’s te zien van fotograaf Jacco Tuijn. Jacco is bekend van zijn fotopagina in Nieuwsblad de Kennemer. Voor deze krant zwierf hij door de IJmond en maakte foto’s op mooie plekken en evenementen.

Jacco exposeerde eerder bij Gezondheidscentrum Broekpolder en op ‘Art Wildrijk’ (2x) in Sint Maartensvlotbrug. Uit de brochure van Art Wildrijk: ‘Jacco Tuijn (Heemskerk, 1967) staat aan het begin van een carrière als fotograaf. Hij observeert scherp en heeft oog voor detail. Zijn inspiratie vindt hij vooral in het alledaagse en weet dit treffend in beeld te brengen.

Jacco reist graag en tijdens deze reizen is hij altijd op zoek naar onderwerpen voor zijn foto’s. In opdracht van Art Wildrijk maakte hij ook een serie foto’s. Ook maakte hij een strandwandeling van Velsen-Noord naar Den Helder en onderweg fotografeerde deze ‘strandjutter’ zijn strandvondsten.’

Niet alleen een aantal van de werken die Jacco eerder exposeerde zijn binnenkort te zien bij Kringloopwinkel De Groene Ezel, maar hij laat ook nieuw werk zien op deze expositie, zoals een 5-tal foto’s in zwart-wit op formaat 80 x 60 cm.

De winkel is geopend op dinsdag tot en met donderdag van 12:00 uur tot 16:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 14:00 uur.

Oók exposeren?
Woont u in de IJmond, fotografeert of schildert u en lijkt het u leuk om ook eens te exposeren bij De Groene Ezel? Laat dit dan via de mail weten op [email protected]