Felix op zoek naar de schat van M en The Worst Person in the World in Filmhuis Heemskerk

Foto: Aangeleverd

Het komende weekend weer twee films in Filmhuis Heemskerk. Voor de jeugd (6+) op zondagmiddag ‘Felix op zoek naar de schat van M’ en op vrijdag- en zondagavond voor de volwassen filmliefhebbers ‘The Worst Person in the World’.

Felix op zoek naar de schat van M
De vader van de 12-jarige Felix verdween twee jaar geleden op zee. Felix is ervan overtuigd dat hij nog leeft. Hij gaat naar hem op zoek in het gezelschap van Old Tom, een gepensioneerde visser; Squawk, een stelende eenbenige papegaai en Rover, een kat die zich gedraagt als een hond

Vanaf 6 jaar en ouder. Zondag 20 maart 14:00 uur in Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1 Heemskerk. Reserveren www.decirkelheemskerk.

The Worst Person in the World
Wanneer Julie dertig wordt, heeft ze het gevoel dat haar leven stilstaat. Haar vrienden krijgen kinderen en zijn gelukkig. Haar relatie met de oudere, succesvolle striptekenaar Aksel is stabiel. Toch vraagt Julie zich af of dit alles is wat het leven te bieden heeft. Dan ontmoet ze de jongere en knappe Eivind en stort ze zich in een nieuw avontuur, op zoek naar antwoorden over de liefde, haar carrière en het leven.

Vrijdag 18 en zondag 20 maart 20:00 uur in Podium Laurentz, A. Verherentstraat 1 Heemskerk. Reserveren online kaartverkoop www.decirkelheemskerk.