Roetz eert jarige Bintangs met speciale editie

Foto: Aangeleverd

De Bintangs Roetz is uit. Met deze speciale editie van het lokale magazine brengt De Vrijstaat Roetz een ode aan de IJmondse rockband, die zestig jaar bestaat.

In deze editie staan niet de leden van De Bintangs centraal, maar wordt het verhaal van de rockband verteld door de mensen eromheen. Zoals de fans, de roadies en de collega-muzikanten. Zo bevat het magazine een bijzonder interview met de echtgenote van oprichter Frank Kraaijeveld.

Onder de bewonderaars van de band zitten ook wat bekende namen. Acteur Michiel Romeyn en muzikant Boudewijn de Groot werkten mee aan deze Roetz Magazine. En ook twee oud-burgemeesters komen uit de kast als echte fans van De Bintangs.

De speciale editie van Roetz Magazine is gratis verkrijgbaar bij Mono’s platenzaak in Heemskerk en wordt verspreid via de diverse minibiebs in Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan Zee. Ook is het tijdschrift af te halen op de kantoren van de lokale uitgeverij in Heemskerk en Wijk aan Zee. De vormgeving is gedaan door Henk Tijbosch.

Voor meer informatie: roetz.nl.