Deze zomer weer Timmerdorp in Heemskerk

Foto: MET Heemskerk

Voor de zesde keer organiseert MET Heemskerk dit jaar weer het Timmerdorp. Dat betekent weer lekker timmeren, hout sjouwen, samenwerken, en vooral heel veel plezier maken aan het einde van de zomervakantie.

Het Timmerdorp, dit jaar met als thema KASTELEN, is bedoeld voor kinderen 8 t/m 12 jaar uit Heemskerk en vindt plaats op de parkeerplaats van Buurtcentrum de Schuilhoek aan de Van Bronckhorststraat 1 in Heemskerk. De jeugd kan zich met al het timmermateriaal uitleven op maandagmiddag en -avond, dinsdag overdag, woensdag overdag en woensdagavond en op donderdagochtend.

De inschrijving voor het Timmerdorp is op maandag 23 mei bij buurtcentrum de Schuilhoek (van Bronckhorststraat 1) tussen 19.00 en 20.30 uur. Er zijn 75  plekken beschikbaar. Vol = vol! Kaarten zijn € 20,- p.p. Een volwassene kan maximaal 4 kinderen inschrijven.

Vrijwilligers gezocht
Werk je graag met kinderen, ben je enthousiast en een teamplayer? Geef je dan op als vrijwilliger deze week! Meer info of vragen? Neem dan contact op met Brenda Zonneveld: [email protected] of 06 199 35 966

Hieronder een terugblik op het Timmerdorp van afgelopen jaar, gemaakt door Omroep Heemskerk: