Supergezellig Zomerpodium Heemskerk

HEEMSKERK – Het was weer supergezellig tijdens het Zomerpodium 2022 op het zonovergoten landgoed Marquette in Heemskerk waar men kon genieten van optredens van onder meer het Ampzing Genootschap, straatorkestToos, BUUUF, Compagnie with Balls en de Time Machine Travellers.

Het was voor de 10e keer dat Stichting Zomerpodium Heemskerk en drinkwaterbedrijf PWN de krachten bundelden om het Zomerpodium op landgoed Marquette te organiseren, dit keer na een afwezigheid van 2 jaar als gevolg van de coronacrisis.

Net als voorgaande edities kon het evenement weer worden georganiseerd dankzij de bijdragen van de gemeente Heemskerk, gemeente Beverwijk, Rabobank en trouwe sponsoren.

Z-media Heemskerk was aanwezig op landgoed Marquette en maakte bijgaande reportage.