Gratis folder in bibliotheek: Hoe veilig ben je op internet?

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK / BEVERWIJK – Criminelen worden helaas steeds slimmer. Ze maken ook gebruik van computers en internet. Zorg dat je ze te slim af bent! Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Heb je vragen over computers en het internet? Ga naar het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de Bibliotheek en vraag daar naar de gratis folder ‘Hoe veilig bent u op internet’.

In deze folder zit een pasje met handige tips dat je in je tas kunt bewaren en een handige strook voor bij je toetsenbord. Zo weet je altijd wat je moet doen om veilig te internetten.

Het Informatiepunt Digitale Overheid is er voor iedereen, je hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek om hiervan gebruik te maken. Iedereen is van harte welkom en de hulp is gratis!

De folder kun je gratis ophalen bij het informatiebureau in de vestigingen Beverwijk en Heemskerk. Dat kan iedere werkdag tussen 13:00 en 17:00 uur en op zaterdag van 11:00 tot 16:00 uur.

Ook is er vanaf woensdag  vanaf 4 januari 2023 elke woensdag van 11:00 tot 13:00 uur op het Serviceplein in Heemskerk een gratis IDO spreekuur. Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft bij het digitaal regelen van zaken op websites van de overheid? Bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) in de Bibliotheek kun je terecht met vragen over:

• DigiD
  • belasting en toeslagen