‘Wereld’- mannen gezocht in Heemskerk

Foto: Pixabay

Heemskerks buurtcentrum organiseert op 27 oktober eerste bijeenkomst van een op te zetten ontmoetingsgroep voor ‘Wereld’-Mannen uit Heemskerk

De sociaal werkers van Welschap werken veel op straat waarbij ze contact hebben met bewoners in de buurt. Tijdens  die contacten horen zij ideeën voor de buurt, vragen over waar te moeten zijn en wensen van diverse aard.

Een signaal wat uit die contacten naar voren komt is dat er behoefte is om een ontmoetingsgroep voor allochtone mannen op te zetten, om elkaar en Nederlandse mannen te ontmoeten, elkaar op weg te helpen, te gaan wandelen, sport en spel  etc. Welschap Welzijn geeft gehoor aan dit signaal en organiseert op 27 oktober a.s. een eerste bijeenkomst in buurtcentrum het Spectrum om te horen wat de behoeften zijn en hoe dat met elkaar kan worden georganiseerd.

Welschap Welzijn zoekt dus ‘Wereld’- mannen uit Heemskerk, volwassen mannen van ca. 40 jaar en ouder, van buitenlandse én Nederlandse afkomst, met een open houding, die samen een bijdrage willen leveren aan de activiteiten van de groep.

Voor informatie:

Bijeenkomst

• Lokatie : Buurtcentrum het Spectrum, Lauraplein 1, 1961 GP Heemskerk.
  • Wanneer: Donderdag 27 oktober van 19.30 – 21.30 uur

Image result for wereldburgers