Terugkijken op Zomerpodium Heemskerk

HEEMSKERK – Het was weer helemaal wat we ervan konden verwachten: de 11e editie van Zomerpodium Heemskerk op Landgoed Marquette in Heemskerk.

De formule is inmiddels bekend: een mooie combinatie van muziek, theater, kleinkunst en beeldende kunst te midden van prachtige natuur.

Het (straat)theater stond dit jaar in het teken van duurzaamheid en biodiversiteit. Zo kwamen hoge bomen de bezoekers al dansend tegemoet op de oprijlaan en zweefden bijen boven de hoofden.

Ook PWN heeft had weer een eigen paviljoen opgebouwd in de Oude Moestuin waar men onder andere kennis kon maken met ons  kraanwater en mogelijke besparingen, terwijl de PWN-boswachters van alles vertelden over natuur, water en het landgoed.

Z-media was tijdens het Zomerpodium aanwezig op Landgoed Marquette en maakte bijgaande sfeerimpressie (klik hiervoor op de hoofdfoto bovenaan dit bericht) en onderstaande fotoserie: