De UFO’s van Soesterberg en Perfect Days in Filmhuis De Cirkel

Foto: Persfoto - Josie Graded

HEEMSKERK – Deze week twee films in Filmhuis De Cirkel in Heemskerk. Vanmiddag om 15.00 uur De UFO’s van Soesterberg en vanavond om 20.00  uur ‘Perfect Days’, die ook komende woensdagmiddag nog te zien is

Vanmiddag duik je dus eerste in ‘het mysterie van ‘De UFO’s van Soesterberg’, waar op 3 februari 1979 een driehoekig object boven Vliegbasis Soesterberg verscheen, vastgelegd in een intrigerende documentaire.

En je reist mee naar Tokio met ‘Perfect Days’, een ontroerende film van regisseur Wim Wenders (bekend van Paris, Texas), waarin het eenvoudige leven van WC-schoonmaker Hirayama prachtig wordt belicht. Perfect Days is genomineerd voor de Oscars als Beste Buitenlandse Film uit Japan.

• Voorstellingen: De UFO’s van Soesterberg; zondag 3 februari 15:00 uur, Perfect Days; zondag 3 februari 20:00 uur en woensdag 6 februari 15:00 uur
  • Adres:  Theater en Filmhuis De Cirkel Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961   GD Heemskerk
  • Tickets: € 7,50 / € 6,50
  • Meer info: www.decirkelheemskerk.nl.