“Hike the Forest’ broedt op nieuwe single ‘Lente’  in de Broedmachine

BEVERWIJK / HEEMSKERK – Dat de Broedmachine een creatieve broedplaats is dat is een ieder in de regio IJmond wel bekend. Veel creatieve geesten hebben er inmiddels hun plekje gevonden. Niet vreemd dat ook de Heemskerkse band ‘Hike in the Forest’ voor deze locatie heeft gekozen voor de productie van hun nieuwe single ‘Lente’

Z-Media ging langs bij de Broedmachine en maakte een ‘making of… in de studio van Marten Fisher, waar de band werkt aan het vrolijke en melodieuze liedje inclusief een fraaie videoclip. ‘Hike in the Forest’  bestaat uit Willem Visser (zang en gitaar), Silvia Martijn (basgitaar), Dimitry Vink (percussie) en Martin van Zijl (gitaar en zang).

Heel toepasselijk zullen de single en videoclip uitkomen op 21 maart, de eerste dag van de lente! De clip/single is dan te zien en te horen op Youtube en Spotify.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor ‘The Making of…’