Aanmeldfeestje op het Dalí College

Foto: Wouter Keuris

HEEMSKERK – Binnenkort mogen de leerlingen van groep 8 zich weer aanmelden voor één van de VO-scholen in de regio. Dat gebeurt dit jaar in een centrale aanmeldweek. Het Dalí College in Heemskerk organiseert daarvoor op woensdag 27 en donderdag 28 maart een aanmeldfeest!

Leerlingen die zich willen aanmelden op het Dalí College zijn op bovenstaande data vanaf 15:00 tot 17:00 uur welkom om hun aanmeldformulier persoonlijk af te geven. Ze krijgen dan wat lekkers te eten en te drinken en er worden activiteiten georganiseerd. Denk hierbij aan een fotohoek en een winactie. Daarnaast is er natuurlijk alle tijd om vragen te stellen.

Meer informatie
Wilt u meer informatie over alles wat het Dalí College aanbiedt? Bezoek dan onze speciale website voor groep 8 leerlingen www.welkomophetdali.nl.

Dalí College, Plesmanweg 450, 1965 BD  Heemskerk.