Gratis mountainbiketocht voor jongeren in de meivakantie

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Ben je tussen de 12 en 19 jaar, houd je van fietsen en lijkt het je leuk om dit samen met leeftijdsgenoten te doen? Doe dan mee aan de gratis mountainbiketocht door de duinen op woensdag 1 mei van 8.45-11.00 uur. Iedereen kan meedoen, met en zonder ervaring, ook als je geen mountainbike hebt.

De tocht wordt begeleid door een ervaren instructeur. Heb je géén mountainbike tot je beschikking? Deze kan je van ons lenen door bij de aanmelding ‘ja’ aan te kruisen. Helmen worden ter beschikking gesteld door de organisatie en zijn verplicht om te dragen.

Buurtcentrum d’Evelaer, Team Sportservice en gemeente Heemskerk willen de verbinding tussen jongeren versterken, vandaar deze tocht.

Verzamelen om 8.45 uur bij Buurtcentrum d’Evelaer, Luttik Cie 35, 1969 MV Heemskerk. Er zijn geen kosten verbonden aan de activiteit. Wel dien je een duinkaart op zak te hebben. De kosten voor een eventuele dagkaart zijn €2,-.

Aanmelden kan via: www.teamsportservice.nl/kennemerland, klik op agenda en meld je aan. Lukt online aanmelden niet of heb je vragen neem dan contact op met Buurtsportcoach Stefan, via [email protected] of 088-2037340.