Voorjaarsconcert IJmonds close harmony koor Close2U in Heemskerk

Foto: Aangeleverd

HEEMSKERK – Close2U geeft op zaterdag 20 april een afwisselend voorjaarsconcert in Heemskerk. Het close harmony koor, bestaande uit 21 enthousiaste zangers en zangeressen uit de hele IJmond, wil het publiek het beste uit het actuele repertoire laten horen.

Thema van het concert is ‘Een wereld vol liefde’. De nummers zullen draaien om de kracht van liefde die in alle toonaarden wordt bezongen. Met lovesongs van o.a. The Beatles, Burt Bacharach en Meghan Trainor neemt Close2U het publiek mee op een muzikale reis vol hartverwarmende melodieën en teksten.

Het belooft een mooie avond te worden, waarbij de harde realiteit van dit moment even kan worden vergeten. Het koor staat onder leiding van dirigent Dennis van der Heijden en wordt op de piano begeleid door Ronald van der Veen.

Het concert vindt plaats op 20 april in het gebouw van het Apostolisch Genootschap, Jean Monnetstraat 1 in Heemskerk en begint om 20.00 uur. Kaarten à € 15 zijn te koop via de website van Close2U, via de leden en aan de deur (alleen pin). Koffie en thee in de pauze en een drankje na afloop zijn bij de prijs inbegrepen. Kom en geniet van een avond vol liefde en muziek met Close2U!

Info: Concert 2024 | Close2u.