Vervolgcursus fotografie in Het Spectrum

Foto: Welschap Welzijn

Op dinsdag 8 november start in buurtcentrum Het Spectrum in Heemskerk de cursus Çomponeer je Foto’.

De cursus wordt gegeven door fotograaf René Wolters en kan worden gezien als de vervolgcursus, nadat eerst ook al een basiscursus Fotografie werd verzorgd in Het Spectrum.  Het is echter niet noodzakelijk de basiscursus eerst te hebben gevolgd.

Compositie
Deze cursus gaat volledig over kijken en compositie in de fotografie. Welke elementen bepalen je beeld, wat maakt de ene foto interessanter of mooier dan de andere?

Ieder soort camera welkom
Techniek neemt hier een minder prominente plek in, dus met iedere soort camera – ook compactcamera’s – kun je aan deze cursus deelnemen.

De cursus kost € 65,- voor 4 dinsdagavonden, 19.30 tot 21.30 uur. Aanmelden en meer informatie via [email protected]l. De lessen worden gegeven in buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1 te Heemskerk.