Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskeerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, gecastreerd, cypers rood, wit rond bovenop neusje, wit vanaf linkerkant neusje onder oog uitlopend naar bekje, wit rond bekje, rood vlekje rechts op bekje, witte bef en buik, witte sokjes (Julianaweg, Akersloot).
  • Kater, gecastreerd, gemarmerd, cypers donkerrood (Tulpenveld, Castricum).
  • Abessijn, kater, oranje, bruin, groene ogen, licht rond ogen, lichte snorharen, wit rond bekje, donkere staart (Herenweg, Heemstede).
  • Kater, ongecastreerd, zwart met grijze gloed, fel groene ogen, rechteroog is dicht, lichte snorharen, witte haartjes onder bekje (Zuiderstraat, Egmond aan Zee).

Gevonden:

• Kater, ongecastreerd, wit, cypers rood masker, wit vanaf boven op kopje uitlopend naar bekje, cypers rode vlek op rechterschouder, cypers rood op achterhand, cypers rode staart (Oudendijk, Heemskerk).
  • Kater, ongecastreerd, zwart, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, witte snorharen, wit onderbekje, bef en buik, zwart bovendek, witte streep links op achterhand bij staart, voor witte pootjes, achter witte laarsjes, zwarte staart met 2 witte ringen om einde staart (Beneluxlaan, Beverwijk).

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren:  Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl