Paolo Passionato and the Pennies from Heaven

Foto: Youtube

Paolo Passionato and the Pennies from Heaven is de legendarische showband van  zanger/showman Paolo Passionato

De band was de eerste multiculturele sample georiënteerde Latin-salsa-rap-calypsoband ter wereld. Muzikanten uit alle hoeken en gaten van de aarde zoals Tahiti,  de Galapos-eilanden,  Kazachstan, Haïti, Birma, Laos en Limburg maakten en maken deel uit van deze fantastische, maar ook anderszins erg leuke band. Kortom een feestband met zeer kleurrijke groepsleden die bij elk optreden de zon laten schijnen!

Meer informatie over de band op www.paolopassionato.nl

Optreden in Theater de Cirkel,  Cirkel 1,  1967 NM  Heemskerk op vrijdag 15 april. Aanvang:  20.30 uur. Toegang € 10,00 / 12,00. Reserveren: via telefoon 0251-821445  (voicemail)  of E-mail:  [email protected]  (geen PIN)