De Twijfelbrigade vanmiddag in Strandpaviljoen De Vrijheit

Foto: Wim Meijer Fotografie

Vanmiddag om 14.00u speelt de IJmondse band ‘De Twijfelbrigade’ in Paviljoen De Vrijheit aan het strand van Heemskerk.

De in 2010 opgerichte band bestaat uit Sipke Fluitman, Jur Fluitman, Maerten Wilms Floet, Alain Jas, Geert Bos en Laura Treffers. Of ze echter met z’n zessen komen is de vraag.

de twijfelbrigade

Zoals ze zelf aankondigen:
“Ze komen met zijn drieen, met zijn vieren of als je geluk hebt met zijn zessen. Ze maken muziek die de meeste mensen waarschijnlijk als popmuziek zouden beschrijven. Een beetje singer-songwriter maar dan met meer instrumenten. Nederlandstalig ook. Sommige liedjes zijn wat droevig maar het kan zomaar zijn dat ze vrolijk gespeeld worden. Of andersom. Dat is dan geen opzet, dat gebeurt gewoon en dat is dan precies de bedoeling; kortom de Twijfelbrigade !”

Vanmiddag dus bij Strandpaviljoen De Vrijheit vanaf 14.00u. Kijk hieronder op de muziekagenda van De Vrijheit voor meer ‘muziek op het Heemskerkse strand’

muziekagenda de Vrijheit