Cultuurcentrum Heemskerk organiseert informatieavond voor inwoners Heemskerk

Foto: Cultuurcentrum Heemskerk - FB

Donderdag 16 maart organiseert Cultuurcentrum Heemskerk is er een informatiebijeenkomst van 19.30 tot 21.00 uur in het cultuurcentrum aan de Kerklaan 1.

Alle geïnteresseerde inwoners van Heemskerk, (ouders van) cursisten, docenten en samenwerkingspartners zijn dan welkom bij een presentatie over de toekomstplannen van het cultuurcentrum. Daarbij zal er volop gelegenheid zijn om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Het cultuurcentrum startte 1 augustus 2016 met een nieuwe uitdaging. Deze bestond uit de voortgang van de muzieklessen van de voormalige muziekschool, het ontwikkelen van een breder aanbod op kunst en cultuurgebied, de basisscholen ondersteunen met cultuureducatie en verbinding zoeken met naschoolse activiteiten. Ook staat er een verhuizing naar het gemeentehuis in de planning voor januari 2018. Na een voortvarende start in de eerste 7 maanden krijgen de nieuwe plannen steeds meer vorm.

Gedurende de informatiebijeenkomst van donderdag 16 maart zullen de aanwezigen worden geïnformeerd  over de huidige stand van zaken.

Voor meer informatie kan men ook contact opnemen met Cultuurcentrum Heemskerk, tel. 0251 836003, via de e-mail [email protected],  via de website www.cultuurcentrumheemskerk.nl of via de facebookpagina ‘Cultuurcentrum Heemskerk’.

Aanmelden voor de informatiebijeenkomst is niet nodig.