Achtste editie van Erik Festival in De Nozem en de Non

Foto: The Relic (Erik Festival)

Zaterdag 20 mei vindt in De Nozem en de Non de achtste editie plaats van het Erik Festival met o.m. The Voice Kids Heemskerk.

’s Middags tussen 15.00 en 18.00 uur zullen verschillende basisschoolleerlingen optreden op het buitenpodium. Er kan gezongen, gedanst, geplaybackt, gespeeld of iets anders met muziek worden gedaan. En de winnaar krijgt een hele mooie prijs!

Ben je een leerling van de basisschool en vind je het leuk om op te treden, geef je dan op via [email protected] Er zijn nog maar een paar plekken vrij, dus wees er snel bij!

Festival
Aansluitend zal ‘s avonds vanaf 19.00 uur op de binnen- en buitenpodia een mooi avondprogramma worden verzorgd door de Burnin’ Daylight, Shameless, The Cloaks, Starfish, The Relic en uiteraard Paperplane! In totaal dus 6 optredens van top bands Het gaat dus een groot feest worden, allemaal in het teken van Erik Zoon. Gedurende de middag en avond veel muziek, voor ieder wat wils! Er zullen kraampjes staan die eten en drinken verkopen en er staat een springkussen.

Heliomare
Dit jaar is het goede doel Heliomare – Heemskerk. Zij bieden onderwijs, revalidatie, sport en arbeidsintegratie aan kinderen en jongeren met een beperking. Het doel is om een speciaal speeltoestel te doneren waar ook kinderen in een rolstoel gebruik van kunnen maken. Hiervoor zullen er grote potten worden neergezet bij de ingang om in te kunnen doneren, de entree is gratis maar we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen!