Nieuwe gemeentegids Heemskerk 2020 is uit; zowel digitaal als op papier

Foto: Gemeente Heemskerk

HEEMSKERK – De nieuwe gemeentegids van Heemskerk is uit. De gids is een uitgave van FMR Producties/LokaalTotaal en bevat informatie over het gemeentebestuur en tal van instellingen, organisaties en verenigingen, een calamiteitengids, een katern over burgerparticipatie en een hoofdstuk over Sociaal Heemskerk met informatie over de Sociale Teams en BUUV.

Inwoners kunnen de gids ophalen bij diverse locaties in Heemskerk. Maar de gids wordt ook digitaal en als ebook aangeboden via www.heemskerk.nl. Hier kunnen de gebruikers terecht die geen papieren versie willen hebben. Door te kiezen voor deze vorm van verspreiding kunnen we er vanuit gaan dat er minder gidsen bij het oud papier belanden. En dat is beter voor ons milieu.

Ophaalpunten
De gemeentegids is tot eind mei op te halen bij de volgende locaties:

• Verpleeghuis Heemswijk, Heemswijk 1,
  • Verpleeghuis Meerstate, Mozartstraat 91,
  • Woonzorgcentrum Sint Agnes, Zamenhof 65,
  • Woonzorgcentrum Waterrijck, Lessestraat 8,
  • Woonzorgcentrum Westerheem, Westerheem 90,
  • Gezondheidscentrum Broekpolder, Steenhouwerskwartier 29,
  • Buurtcentrum d’Evelaer, Luttik Cie 35,
  • Ontmoetingscentrum De Stut, Maasstraat 3,
  • Buurtcentrum De Schuilhoek, Van Bronckhorststraat 1,
  • Buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1.

In het gemeentehuis aan het Maerten van Heemskerckplein 1 is de gids het gehele jaar verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt.

Bent u niet in staat om de gemeentegids op te halen op één van bovenstaande adressen, dan  kunt u bellen met het Klantcontactcentrum van de gemeente Heemskerk 14 0251 of aanvragen via de website, via aanvragen folders en brochures. De gids wordt dan per post bij u afgeleverd.