Gratis proefles judo bij buurtcentrum d’Evelaer

Foto: Pixabay

Heemskerk- Wil je dit jaar beginnen met een nieuwe sport? Dan zou je kunnen kiezen voor judo! Bij buurtcentrum d’Evelaer in Heemskerk kunnen kinderen een gratis proefles volgen. En als ze het leuk vinden, kunnen ze zich opgeven voor de reguliere lessen.

Judo is een sportief spel van aanval en verdediging tussen twee personen. De aanvaller wil in balans blijven en probeert de balans van de tegenstander (verdediger)te verstoren. Dit doet hij/zij door de tegenstander op de grond te werpen terwijl de verdediger juist de balans wil behouden.

Hoewel judo bekend staat als verdedigingssport ziet Roeland, judodocent bij d’Evelaer, judo ook als (lichamelijke en geestelijke) opvoeding bij de jeugd. Stoeien kan niet zonder regels.

Praktische informatie
Judo voor kinderen van de basisschool, vanaf 4 jaar. De lessen zijn op woensdag 16.45 tot 17.45 uur in de bovenzaal van buurtcentrum d’Evelaer. De reguliere lessen zijn € 18,- per maand olv Roeland Scholsberg (5e dan) van judoschool Toradoshi.

Proefles is gratis, dus geef je snel op via onze website www.evelaer.nl.