Theatergroep Heldhaftig met HELD (4+) in Theater de Cirkel in Heemskerk

Foto: Theatergroep Heldhaftig

Er kriebelt iets in de wei. Elke dag tuurt, luistert en ruikt Ezel naar het Buurbos. Daar gebeurt van alles en Ezel is altijd maar alleen. Vlo natuurlijk niet meegerekend.

Ezel vs Wezel
Ezel is reuze benieuwd naar al die beesten daar. Op een dag waagt Ezel de sprong en al struikelend zorgt hij per ongeluk voor een HELDendaad in het bos. Iedereen vind hem geweldig en vanaf die dag hoort Ezel erbij. Ezel is geen HELD. Wezel vind dat wel dat wel van zichzelf, maar zeker niet van Ezel.  Een HELD wórdt je niet per ongeluk en hij zal het bos wel eens laten zien hoe het wel moet. Zijn pogingen worden steeds maffer, vreemder en gevaarlijker. Maar dan komen Ezel en Wezel tegenover elkaar te staan.

Art en Mart spelen het verhaal van EZel en Wezel, of is het stiekem het persoonlijke verhaal van deze twee broers die zich niet altijd broers voelen?

Waar en wanneer?

• Theater de Cirkel,  Cirkel 1,  1967 NM  Heemskerk
  • Zaterdag 29 oktober om 14.00 uur.
  • Toegang: € 7,00
  • Reserveren:  tel. 0251821445 (voicemail) of via de website: www.decirkelheemskerk.nl
  • Betalen aan de kassa. Geen PIN betaling mogelijk

heldhaftig-held-poster300dpi-kopie