Basisschool Anne Frank grote winnaar Schoolzwemkampioenschap Heemskerk 2017

Foto: Sportservice Noord-Holland

Op maandag 24 april 2017 zijn in zwembad De Waterakkers de jaarlijkse Heemskerkse  Schoolzwemkampioenschappen gehouden. Het toernooi, dat onderdeel is van de Schoolsportagenda, gecoördineerd door Sportservice Kennemerland, werd georganiseerd door zwemvereniging O.E.Z.A. uit Heemskerk.

De 13 teams van in totaal 100 basisschool leerlingen hebben op de eerste dag van de meivakantie een kampioenschapscircuit doorlopen van  diverse sport en spel onderdelen. Het kampioenschap is wederom een succes gebleken, waar de organisator (Zwemvereniging OEZA Heemskerk) vol trots op terug kijkt. Organisator Pascal Palmboom liet weten: ‘’Ik ben enorm trots dat door dit toernooi weer veel kinderen in de vakantie konden deelnemen aan een leuk sportevenement’’.

Prijzen naar de Anne Frank en de Zevenhoeven
De uiteindelijke winnaar van het Schoolzwemkampioenschap Heemskerk 2017 is Basisschool De Anne Frank geworden, Het vierde en derde team van deze school wonnen de eerste en tweede prijs. De derde prijs ging naar het tweede team van de Zevenhoeven, allemaal gefeliciteerd!

Door het zwemkampioenschap zijn weer vele leerlingen hernieuwd in aanraking gebracht met zwemmen. Wilt u meer informatie over zwemmen bij OEZA? Bezoek dan de website www.oeza.nl