Vermiste en gevonden dieren in de IJmond

Foto: Dierenambulance

Door de inzet van vele vrijwilligers worden jaarlijks veel huisdieren met hun eigenaar herenigd. Een initiatief dat BeverwijkNieuws graag ondersteunt, door wekelijks de vermissingen op onze website te plaatsen en de dieren daarmee hopelijk weer snel te kunnen herenigen met hun baasje.

Vermist

• Pers, kater, gecastreerd, zilvergrijs, langharig (Mozartstraat, Heemskerk)
  • Britse korthaar, kater, gecastreerd, blauw (Bonkenburg, Heemskerk)
  • Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen, wit onder bekje, witte bef, linksvoor wit voetje, linksachter wit laarsje (Banjaard, Hoofddorp)