Jack’s Bier Café heeft ’t beste terras van de IJmond

Foto: Jack's Bier Café - FB

Misset Horeca heeft vandaag de lijst bekendgemaakt met de beste 100 terrassen in Nederland. In de lijst blijkt Noord-Holland goed vertegenwoordigd met 17 terrassen.

Brasserie Staverden in (hoe kan het anders) in Staverden mag zich dit jaar verheugen over het feit dat ze beschikken over het beste terras van heel Nederland, op de voet gevolgd door De Werf in het Zeeuwse Veere en The Harbour Club in Rotterdam.

Noord-Holland blijkt ’t als provincie goed te doen met een vertegenwoordiging van maar liefst 17 terrassen in de Top 100. Als hoogste op de ranglijst van Noord-Hollandse terrassen staat Spaarne 66 in Haarlem, gevolgd door Granada op het Kerkplein in Alkmaar. .

Beste terras van de IJmond
Op een respectabele 3e plaats in Noord-Holland (21e plaats landelijk) vinden we Jack’s Bier Café. Het Café maakte in 2016 een complete zegetocht door het land van ’top-10-lijstjes’. Als eerste horecazaak ooit, wist het Heemskerkse café in één jaar in de Terras Top 100, de Koffie Top 100 én de Café Top 100 te komen. En met deze de eerste notering in 2017 belooft het weer veel goeds voor de ranglijsten die nog komen gaan.Het mag duidelijk zijn dat je zowel voor een avondje stappen als voor een mooie en zonnige terrasbeleving binnen de IJmond geen beter adres kunt vinden.

Hieronder de lijst met alle Noord-Hollandse terrassen binnen de Misset Terras Top 100

Noord-Holland Landelijk Naam café/terras Plaats
1 12. Spaarne66 Haarlem