Kerst op het Plein gaat vloggen

Op donderdagavond 21 december 2017 wordt voor de vijfde keer op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk ‘Kerst op het Plein’ georganiseerd.

Kerst op het Plein is een voorstelling van leerlingen van het Bonhoeffer College in Castricum, die ook zelf het script hebben geschreven. Het thema van de voorstelling is ‘Vlog je hart” waarbij het kerstverhaal in een heel nieuw en modern jasje wordt gestoken, en waarbij het gebruik van de huidige, vooral door jongeren gebruikte communicatiemiddelen en -methoden, een hoofdrol spelen.
Na de voorstelling krijgen de aanwezigen op het plein ook de mogelijkheid om een vlog te maken.

Wat men donderdag 21 december zo al kan verwachten op het Burgemeester Nielenplein vertelt o.a. Gert Dammers van platform Heemskerken in een interview met RTV IJmond.