Strijd om Heemskerks Schoolvoetbalkampioenschap 2018 brandt los

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Op woensdag 5 april a.s. wordt om 13.30 uur de aftrap verricht voor “het” jaarlijkse voetbalevenement voor de groepen 7 en 8 van de Heemskerkse basisscholen op de velden van ADO’20 aan de Oosterweg .

ADO’20 en ODIN’59
De organisatie van het toernooi ligt in handen van de voetbalverenigingen ADO’20 en ODIN’59. Dit jaar strijden 11 scholen met 9 meisjesteams en 16 jongensteams om de titel Heemskerks Schoolvoetbalkampioen 2018

Locaties
Dit jaar worden de voorrondes met alle scholen gespeeld op sportpark de Vlotter van Ado’20 aan de Oosterweg. De kruisfinales en de finales worden de week erna op woensdag  11 april op de velden van ODIN’59 gespeeld.

Penaltybokaal en Fair Play beker
Ook dit jaar strijden naast de jongens ook de meisjes voor een penaltybokaal, en natuurlijk wordt er een Fair Play beker uitgereikt.

Om ongeveer 17.00 uur zullen daar de prijzen uitgereikt worden door Wethouder Aad Schoorl. Kom allemaal je school aanmoedigen !