Schoolvoetbaltoernooi Heemskerk kent record aantal deelnemers

Foto: Sportservice Kennemerland

Voor het derde achtereenvolgende jaar organiseert Sportservice Kennemerland op verzoek van de Gemeente Heemskerk het school-zaalvoetbaltoernooi.

Het sportieve jeugdevenement maakt onderdeel uit van de schoolsportagenda en wordt dit jaar georganiseerd in samenwerking  met voetbalvereniging ODIN ’59.

Het toernooi vindt plaats op woensdag 16 november in Sport en recreatiecentrum De Waterakkers en kent een record aantal van 11 deelnemende basisscholen met in totaal 35 teams.

Jongens, meisjes en ‘gemengd’
 “Er wordt gespeeld in 3 categorieën: meisjes, jongens en gemengd. De teams bestaan uit minimaal 5 spelers. En in elke categorie is een mooie bokaal te winnen. Maar natuurlijk staat plezier voorop!” aldus   Ciska Koops en Hubert Habers namens de organisatie.

(foto: Sportservice Kennemerland)

Programma
De wedstrijden in de Waterakkers worden op 4 velden afgewerkt en begeleid door ervaren scheidsrechters, waaronder een aantal jongeren. De eerste partijen starten om 13.30 uur. Om 17.40 uur reikt wethouder Schoorl de bokalen uit.

De organiseert hoopt te kunnen rekenen op een grote supportersschare om alle teams aan te moedigen!

Voor het programmaboekje klik HIER.