Tennisclinics voor Heemskerkse basisscholen

Foto: Sportservice Kennemerland

In de periode van eind januari tot en met half februari maken een groot aantal leerlingen van de Heemskerkse basisscholen kennis met tennis.

De clinics worden aangeboden door Sportservice Kennemerland samen met tennisschool Lablans. In totaal zijn er 38 groepen 1, 2 en 3 die in de komende weken kennis gaan maken met het racket en de tennisbal. Vorige week was de eerste week waarin de clinics werden gegeven, en deze bleken een groot succes. Alle kinderen waren erg enthousiast.

De clinics worden verzorgd door  Claire Lablans van Tennisschool Lablans. Claire geeft tennisles op HTV Assumburg. Na afloop krijgen alle kinderen een flyer met aanbod om eens op HTV Assumburg een proefles te volgen. Vanwege het 40 jarig bestaan van de Tennisvereniging wordt op zaterdag 1 april van 12.00-14.30 uur een tennis sport en spelmiddag georganiseerd voor alle kinderen van 5 t/m 12 jaar.

Kijk voor meer informatie op: www.htvassumburg.nl

(foto: Sportservice Kennemerland)