Familie Dekker bijt zich vast in Alpe d’Huez

Familie Dekker bij de Alpe d'Huez
Foto: Arjan Dekker

Al enkele weken besteedt Heemskerk.Nieuws.nl aandacht aan de Heemskerkse familie Dekker die afgelopen weekend afreisde naar Frankrijk om deel te nemen aan de fiets/looptocht op de flanken van de  iconische Alpenreus Alpe d’Huez.

Inzet van de tocht: zoveel geld als mogelijk inzamelen voor de strijd tegen kanker. Inmiddels heeft het team via sponsoring al ruim zestienduizend euro binnengehaald, maar daar kan natuurlijk nog veel meer bij!

Afgelopen week maakten de teamleden van de twee Inkie-teams al menig verkenningsrondje en natuurlijk werd daarbij door vader en zonen Dekker letterlijk stilgestaan bij bocht 14 (de Inkie-bocht)

Vader en zonen Dekker in de Inkie-bocht

Vandaag is dus de grote dag. Na een groepsfoto van het complete Team Inkie met zowel de sporters als verzorgers, was het aan de  ‘Dekkertjes’ om die zware fysieke prestatie neer te zetten. Vers van de pers:
een half uurtje geleden de verlossende melding dat iedereen succesvol de top heeft bereikt! Over wie heeft gelopen en wie heeft gefietst en hoeveel keer daar komen we later op terug. Voor nu ieder geval het gegeven dat het heel goed gaat daar in de Franse Alpen, zoals onderstaande foto’s bevestigen. Klik voor het complete verhaal van de Familie Dekker op: Geen berg te hoog als het om Inkie gaat!