Zoekslag politie in Breedweer naar drie verdachten

Foto: Mizzle Media

HEEMSKERK – De woonwijk Breedweer in Heemskerk is vrijdagochtend door de politie afgeblokt tijdens een zoekactie naar drie mannen. Even na tien uur werden drie verdachten betrapt tijdens een (poging tot) diefstal in de wijk.

De politie was inmiddels gewaarschuwd en snel ter plaatse. Politie-eenheden namen direct positie in bij alle uitgangen van de wijk waarna de straten werden uitgekamd. Ook werd een bericht verspreid via Burgernet, waarin gevraagd werd uit te kijken naar drie getinte mannen van rond de twintig jaar oud. Zij droegen zwarte broeken en bomberjacks.

Ondanks de inzet van de politie en Burgernet werden de verdachten niet meer aangetroffen. Of de mannen iets buitgemaakt hebben, is nog onduidelijk.