Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, gecastreerd, cypers grijs, zwart, licht rond ogen, lichte snorharen, licht onderbekje (Rendorppark, Heemskerk).
  • Poes, schildpad, blauw, crème, blauw masker, rood vanaf boven tussen ogen doorlopend naar linkerkant kopje, witte bef, witte voetjes (Lindbergstsraat, Beverwijk).
  • Kater, gecastreerd, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte bef en buik, voor witte sokjes (Goudstuk, Limmen).
  • Poes, bruin, lichte streep op neusje, lichte vlekken op lijfje (Javastraat, Beverwijk).
  • Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen, lichte snorharen, licht rond bekje (Sifriedstraat, Castricum).
  • Poes, lapjes, zwart, grijs, rood, lapjes masker, wit vanaf onder ogen uitlopend naar bekje, lapjes bovendek, wit rest lijfje, lapjes staart met zwart einde (Doorweg, Amstelveen).
  • Poes, lapjes, zwart, wit rood, lapjes masker, wit vanaf bovenop kopje uitlopend naar bekje, lapjes bovendek, wit rest lijfje (Vechtstraat, Beverwijk).

Gevonden:

• Poes, schildpad, zwart, rood, zwart masker, rood vanaf bovenop kopje doorlopend boven linkeroog en neusje, witte snorharen, witte bef, rood tussen pootjes (Castricummer Werf, Castricum).
  • Kater, ongecastreerd, cypers rood, wit vanaf links naast neusje doorlopend naar bekje, witte bef, wit plekje op rechterflank, voor witte voetjes, achter witte laarsjes
    (Alkmaarseweg, Beverwijk).
  • Poes, zwart, wit vlekje links naast neusje, witte snorharen, witte bef, zwart bovendek, witte buik, rechtsvoor wit pootje met zwart aan achterkant, linksvoor zwart pootje met wit sokje, rechtsachter wit sokje, linksachter wit pootje (Uitgeesterweg, Limmen).
  • Geelwangschildpad (Eckenerlaantje, Beverwijk).
  • Grasparkiet, geel met beetje groen, zwarte vlekjes (Antillenstraat, Beverwijk).
  • Valkparkiet (Jan Ligthartstraat, Heemskerk).
  • Baardagaam (Zweedselaan, Beverwijk).

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren: Dierenambulance Kennemerland Website: www.dierenambulancekennemerland.nl