Twee dagen feest in De Cirkel bij jubilerende Hartekamp Groep

Foto: Screenshot website

Feest bij De Hartekamp Groep: de stichting bestaat 65 jaar en dat laten ze natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Volgende week wordt er uitgebreid stilgestaan bij het briljanten jubileum.

(bron: NH Nieuws / Hartekamp Groep)

Zowel in de vestiging aan de Herenweg in Heemstede als bij De Cirkel in Heemskerk is het twee dagen lang feest, schrijft De Hartekamp Groep in een persbericht. De stichting heeft een vol programma samengesteld voor dinsdag 19 en donderdag 21 juni.

Een kleine greep daaruit: bekende artiesten (Willeke Alberti en Samantha, bekend van The Voice of Holland) treden op, er wordt een toneelvoorstelling gespeeld, er is een knuffelfarm en er zijn lekkere hapjes en drankjes.

Het feest in Heemskerk begint om 9.30 uur. In Heemstede wordt een uurtje eerder later begonnen: 10.30 uur.