Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 25832         Kater, ongecastreerd, cypers grijs, zwart, licht rond bekje, wit onderbekje, witte bef, rechtsvoor wit voetje, achter witte voetjes (Willemshoeve, Limmen).
  • Reg. nr. 25838         Maine Coon, kater, ongecastreerd, cypers bruin, zwart, gemarmerd, licht rond ogen, licht rond bekje, voor witte voetjes (Koningstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 25861         Birmaan, kater, gecastreerd, zwart, wit, zwart kopje, wit rond bekje, beige, bruin lijfje, voor zwarte pootjes met witte teentjes, achter witte laarsjes, zwarte staart (Antonio Morstraat, Heemskerk).
  • Reg. 25894               Britse korthaar, kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht rond bekje, lichtbruine buik (Kooiweg, Castricum).
  • Reg. nr. 25895         Kater, ongecastreerd, wit, cypers rood rond oren, rode vlekken op lijfje (Graafwijkstraat, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 25670         Poes, zwart (Schutterskwartier, Heemskerk).
  • Reg. nr. 25950        Kater, ongecastreerd, zwart, wit vlekje links op neusje, witte snorharen, witte bef, rechtsvoor witte teentjes, linksvoor wit sokje (Kooibrug, Limmen).
  • Reg. nr. 25951         Kater, ongecastreerd, zwart, wit onderbekje, witte bef, witte snorharen, witte teentjes (Kooibrug, Limmen).
  • Reg. nr. 25883         Haan, zwart (Vrijburglaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 25922         Hollandse kriel, kip, zwart met wit (Oude Parklaan, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

Vermist en gevonden gemeld bij of gevonden door Stichting Amivedi:

Vermist

• 1357003         Kat, naam Mila, poes, Europese korthaar of huiskat, cypers grijs/zwart gestreept. Signalement: het betreft de rechter kat. Wit rondom ogen, bruin op neus, wit onder neus, lichte bek. Chip onbekend. Bellinistraat Beverwijk (Poelenburg en Oosterzij).
  • 1359831         Hond, naam Fina, teef, Teckel, zwart met wit. Signalement: kruising Teckel, witte bef doorlopend naar buik, voorpoten witte tenen, rechter achterpoot witte tenen, punt staart wit. Niet benaderbaar door vreemden. Gechipt. De Zwaanstraat Wijk aan Zee.
  • 1359930         Kat, naam Diablo, kater, Europese korthaar. Grijs met wit. Signalement: klein postuur, groene ogen, wit tussen ogen doorlopend naar bek, witte bek/bef/buik, rechter voorpoot witte tenen, linker voorpoot wit met zwarte vlek, achterpoten witte sokjes. Geen chip. Wupperstraat Heemskerk (Hofland, Oosterwijk en Zuidbroek).

Gevonden:

• geen.

Meer informatie via Stichting Amivedi website: www.amivedi.nl

Hieronder nog enkele foto’s van vermiste en/of gevonden dieren: