Folder met alle activiteiten Welschap Welzijn 2018-2019

Foto: Welschap Welzijn

De nieuwe jaarfolder van Welschap Welzijn is uit. De folder geeft een overzicht van alle activiteiten en diensten waarvoor bewoners van Heemskerk bij de welzijnsorganisatie terecht kunnen, zowel in de buurtcentra als buiten op straat.

In de buurtcentra zijn allerlei mogelijkheden voor jong en oud om elkaar te ontmoeten en samen  activiteiten te organiseren. Voor en met jeugd organiseert Welschap het hele jaar door activiteiten, zowel binnen als buiten; ook coördineert Welschap de brede school activiteiten.

De sociaal werkers van Welschap zijn vaak  samen met het jongerenwerk in de buurten te vinden en door hun blauwe kleding herkenbaar en aanspreekbaar. Zij geven informatie en advies bij het zoeken naar zinvolle activiteiten of vrijwilligerswerk, brengen bewoners met elkaar in contact en bieden waar nodig ondersteuning.

De jaarfolder Welschap Welzijn is verkrijgbaar bij de buurtcentra van Welschap – de Schuilhoek, v Bronckhorststraat 1 en het Spectrum, Lauraplein 1 – en is te vinden bij andere organisaties in Heemskerk. De informatie staat ook op www.welschapwelzijn.nl.Ook is het mogelijk om de folder te downloaden. Klik hiervoor op: Jaarfolder_WelschapWelzijn2018_2019_webversie