Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 28836         Kater, gecastreerd, zwart, witte snorharen, witte bef, voor witte voetjes, linksachter witte teentjes (Braspenningstraat, Alkmaar).
  • Reg. nr. 28849         Kater, ongecastreerd, wit, zwart op kopje, zwarte vlekken op bovendek, zwarte vlek op rechter achterpootje, zwart vlekje achter op linker achterpootje, zwarte staart (Jan van Galenlaan, Castricum),

Gevonden

• Reg. nr. 28793         Poes, cypers bruin, zwart, rood, licht rond ogen (Beneluxlaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28797         Poes, schildpad, rood, zwart, licht bekje, wit links van bekje, witte vlek op borst, zwart einde staart (Alkmaarseweg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 28798         Kater, ongecastreerd, cypers rood, wit vanaf op kopje uitlopend naar bekje, witte bef, cypers bovendek, witte pootjes, cyperse vlek op achterkant rechter voorpootje, cyperse staart (De Genestetstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 28811         Kater, ongecastreerd, zwart, wit, zwart kopje, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, brede witte kraag, zwart bovendek, wit rest lijfje en pootjes, zwarte vlek op linker achterpootje, zwarte staart (Hugostraat, Akersloot).
  • Reg. nr. 28799         Haan, bruin (Malleweg, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl