Veel winnaars tijdens Heemskerks Schoolvoetbaltoernooi

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Op woensdag 10 april werden op de velden van ADO’20 de finales gespeeld van het Heemskerkse schoolvoetbaltoernooi 2019. Het toernooi is onderdeel van de schoolsportagenda van Team Sportservice Kennemerland.

In totaal deden er dit jaar 26 teams mee van 11 basisscholen in Heemskerk. Alle voorrondes werden gespeeld op woensdag 3 april op de velden van ODIN’59. Tussen de wedstrijden door werden ook de voorrondes van de penaltybokaal gehouden voor de jongens en de meisjes.

Winnaars
Bij de jongens tweede teams mocht team Jongens 2 van de lunetten de beker mee naar huis nemen. Bij de jongens eerste teams werd de strijd om de beker gewonnen door de Zevenhoeven en bij de meisjes won de Lunetten de beker.Penalty- en Fair Play Bokaal
Naast de kampioensbekers werden bij de prijsuitreiking ook de penaltybokaal aan Esmee de Graaf van de Bareel  en Mick Gokke van de Zevenhoeven uitgereikt. De Fair Play bokaal ging dit jaar naar de meisjes 1 van de Anne Frank.