Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 33757   Poes, zwart, wit, zwart masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, zwart neusje, zwart op onderbekje, zwart bovendek en staart, zwart bij rechter voorpootje, wit rest lijfje (Annette Poelmanstraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 33771   Siamees, poes, chocolate point, blauwe ogen, donker kopje, donkere pootjes, donkere halve staart (Julianaweg, Wijk een Zee).

Gevonden

• Reg. nr. 33732   Kater, gecastreerd, cypers bruin, gemarmerd,  licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje (Groenelaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 33764   Kater, ongecastreerd, cypers rood, witte snorharen, wit onderbekje, lichter op onderbuik (Beneluxlaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 33765   Kater, ongecastreerd, cypers rood, rood masker, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, witte kraag, cypers bovendek, witte pootjes, cyperse staart (Meijendel, Beverwijk).
  • Reg. nr. 33723   Grasparkiet, groen, geel kopje, geel befje (Frankrijklaan, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• geen