Vermiste en gevonden dieren Dierenambulance Kennemerland

Foto: Heemskerk

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1907769              Konijn, naam Fluffy, M, hangoor, bruin met zwart. Ongecastreerd. Signalement: lichtbruin/zwart gemêleerd. Kortharig, hangoren. Zwarte snuit, zwarte onderbek/wangen. Bornstraat (Van Gelderbuurt), Velsen-Noord
  • 1907894              Poes, naam Benghi, EKH, cypers rood (gestreept) met wit. Chip onbekend. Signalement: half langharig. donkerrood met lichtrood/beige gestreept en wit. Cypers petje lopend tot onder ogen, wit tussen ogen lopend tot neus, witte snuit/bek/hals/bef doorlopend naar buik, voorpoten witte voetjes, geringde staart. De Pollen (De Koog), Uitgeest.

Gevonden

• geen