Passages bij Filmhuis Heemskerk in Laurentz

Foto: Persfoto

HEEMSKERK – Dit weekend in Filmhuis Heemskerk de film Passages van regisseur Ira Sachs met Franz Rogowski, Ben Whishaw en Adèle Exarchopoulos.

Ontdek de betoverende wereld van ‘Passages’ tijdens onze filmvertoning. Tomas, een nieuwsgierige filmmaker, gooit zijn leven overhoop wanneer hij een gepassioneerde affaire begint met de jonge lerares Agathe, ondanks zijn huwelijk met Martin. De film verkent de complexiteit van liefde en verlangen, met prachtige beelden en indrukwekkende acteerprestaties. Een eerlijk, intiem en schaamteloos sexy verhaal dat de grenzen van verlangen verkent. Mis deze emotionele achtbaan niet.

• Voorstelling: Passages
  • Data: zondag 3 december 20:00 uur en woensdag 6 december 15:00 uur
  • Adres:  Theater en Filmhuis De Cirkel, Laurentz, A. Verherentstraat 1, 1961 GD Heemskerk
  • Tickets: € 7,50 / € 6,50
  • Meer info:  www.decirkelheemskerk.nl/film.