Vermiste en gevonden dieren Dierenambulance Kennemerland

Foto: Unsplash - Mohamed Nohassi

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:
Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• Melding nummer 2052775 vermist sinds 6-3 Poes Meowser, gesteriliseerd, gechipt, 2 jr. Kleine kat, wit met zwart, met een zwart masker, zwarte vlek op het achterhoofd, vlekken op de rug en schouder. Draagt een rode vlooienband. Straat en plaats: Steenhouwerskwartier Heemskerk.
  • Melding nummer 2052526 vermist sinds 4-3 Poes Senna, gesteriliseerd, gechipt, 12 jr. Zwart/bruin cypers gestreept, witte kin en vlekjes onder de neus, witte bef en buikje, witte voetjes. Straat en plaats: Wingerd Beverwijk.

Gevonden

• geen