Bibliotheek Heemskerk in juni twee weken gesloten

Foto: Wim Meijer Fotografie

Van maandag 12 juni tot en met zaterdag 24 juni is de bibliotheekvestiging in Heemskerk gesloten. De bibliotheek verhuist in haar geheel naar de achterzijde van het huidige pand.

De bibliotheekvestiging in Beverwijk is gewoon open. Het is mogelijk om geleende boeken (of andere materialen) daar in te leveren. Tevens kan men ook in Beverwijk nieuwe boeken lenen, die later, na de heropening van vestiging Heemskerk, ook weer in Heemskerk kunnen worden ingeleverd.

Wie al materialen thuis heeft waarvan de uiterste inleverdatum in de sluitingsperiode valt kan deze ook in Beverwijk inleveren. Men mag ook wachten tot vestiging Heemskerkse weer open is. Er wordt geen boete berekend over de sluitingsperiode.

Wie materialen heeft gereserveerd en in de sluitingsperiode bericht  ontvangt dat het boek, de film of het tijdschrift klaarstaat kan deze in de vestiging in Beverwijk ophalen

Voor vragen kan men terecht bij de medewerkers in de bibliotheek.

Vanaf maandag 26 juni kan iedereen weer terecht in de bibliotheekvestiging in Heemskerk.