Weg ‘dromen’ gedurende Zomerfestival op landgoed Marquette

Op zondag 23 juli van 12.30 u tot 17.30 u is landgoed Marquette wederom het toneel van straattheater en  fantastische bands. Het thema dit jaar is ‘dromen’.

Zomerpodium Heemskerk en PWN hebben wederom de handen ineen geslagen  om een festival voor bezoekers van alle leeftijden neer te zetten, waar de sfeer ongedwongen, de toegang gratis en iedereen welkom is.

Terwijl de boswachters van PWN en de aanwezige (natuur-)organisaties van alles weten te vertellen over de natuur, word je verbaasd en verwonderd door straattheater, kunst en cultuur.

Op het muziekpodium theater acts voor jong en oud en bands die op het punt staan nationaal door te breken of dat in sommige gevallen al zijn.

Hieronder het programma voor zondag 23 juni

Rondeel Podium

• Eelke Ankersmit
  • The Brahms
  • Supermoon

Zijvelden

• De blauwe deur
  • Theater Poppekus
  • Caleidoscoop

De Poort

• Deja Nu Kabora

De Rozentuin

• De droom van Annebel
  • Kennemer College, Kunstproject Dromen      12.30 – 17.30 uur

Oprijlaan

Lucas Florent (troubadour)

Birdman

De Oude Moestuin

Door PWN georganiseerde activiteiten                           12.30 – 17.30 uur

Kijk voor achtergronden over het festival en over de optredende artiesten op ZOMERPODIUM HEEMSKERK.

Voor een foto-impressie van het Zomerfestival 2016 klik op de hoofdfoto boven dit artikel.