Heemskerk zoekt oldtimers voor Cultuurmarkt

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Heemskerk is op zoek naar eigenaren van oldtimers van vóór 1975 om daarmee het thema van de Cultuurmarkt van zaterdag 16 juni, ‘Rock ’n Roll’, en extra onderstrepende dimensie te geven.

Zeven jaar geleden werden de oldtimers ook al eens opgesteld in het centrum van Heemskerk, en dat was een enorm succes. Een succes waarvan men hoopt dat dat zich dit jaar zal herhalen.

De organisatie van de Cultuurmarkt (Cultuurhuis Heemskerk in samenwerking met winkeliers- en horeca-vereniging) vragen een ieder die in het bezit is van een oldtimer van vòòr 1975 zich aan te melden. Iedere oldtimer krijgt een mooie plek in het centrum aangewezen. Men kan daar dan ook eigen vintagespullen vanuit de kofferbak verkopen. Deelname aan deze dag is gratis en de oldtimerbezitters krijgen met hun passagiers een lunch aangeboden en een goodie-bag. Gedurende de Cultuurmarkt ‘Heel Heemskerk Rockt ‘n Rollt!’ komen diverse podia in het centrum voor bandjes en dansverenigingen. De kunstmarkt, die een paar keer per jaar wordt georganiseerd, komt om de Dorpskerk heen te staan. Hier kunnen kunstenaars hun werken tentoonstellen en verkopen. Tevens is er een markt met kleding, vintage en retrospullen, zoveel mogelijk in rock ’n roll sfeer.

Informatie en/of aanmelden
Kijk voor meer informatie op de facebookpagina ‘Cultuur in Heemskerk’. Aanmelden met oldimters kan via e-mail: [email protected]