Ierse band Arborist vrijdagavond 16 maart in Theater de Cirkel

Na dit weekend houdt het op voor Theater de Cirkel. Maar het doek valt voor het Heemskerkse theater niet onopgemerkt. Als laatste concert verwelkomt de Cirkel Americana sensatie Arborist.

Op dit moment maaktde band Aborist een tour door Nederland waarbij theaters worden aangedaan in  Leeuwarden,  Heemskerk, Delft, Alkmaar, Rotterdam en Alphen a/d Rijn.

Country, folk en blues
Arborist is een Ierse band die country, folk en blues in een modern jasje steekt. De stem van leadzanger Mark McCambridge doet denken aan Leonard Cohen en Bill Callahan en de internationale pers is dan ook lovend is over deze band (★★★★ The Guardian, ★★★★ Mojo).

Bij de concerten in Alkmaar, Leeuwarden en Rotterdam treedt Arborist op samen met Dolf Jansen, waarbij Dolf verhalenderwijs vertelt over Ierland in al haar facetten. In Heemskerk, Delft en Alphen a/d Rijn zal Arborist het publiek zelf trakteren op een avondvullende muzikale reis door Ierland.

Arborist bestaat uit: Mark McCambridge (zang en gitaar), Ben McAuley (drums), Richard Hill (piano), Jonny Ashe (slaggitaar) en James Heaney (basgitaar)

Kaarten voor de voorstelling, die om 20.30 uur begint, kosten € 10,00 (met Culturele Cirkel Pas € 9,00) en  kunnen worden gereserveerd: telefonisch via 0251821445 (=voicemail)  Betalen van de kaarten aan de zaal (Pinnen is NIET mogelijk!)

Adres: Theater de Cirkel, Cirkel 1, 1967 NM Heemskerk